Min nye klasse

Hvem skal jeg gå i klasse med?
De nye 7. klasser, vil blive offentliggjort på fødeskolernes opslagstavler på Aula i foråret (nærmere dato følger).
Går dit barn ikke på en af vores fødeskoler, vil I få tilsendt en klasseliste via den mail I har oplyst.

Har du ikke modtaget dokumentet, kan du tjekke Aula hvis du går på en af vores fødeskoler.
Forældre til elever som ikke går på fødeskolerne kan sende en mail til campusskolen@ringsted.dk og bede om listen.

Klassedannelseproces på Campusskolen for elever fra vores fødeskoler
Hvert forår dannes de kommende 7. klasser.
Lærerne fra Dagmarskolen, Nordbakkeskolen og Valdemarskolen er i foråret til infomøde med Campusskolen omkring processen.
Herefter deles klasserne i buketter med 3-4 elever fra hver klasse i.
Lærerne deler klasserne op med henblik på at få fordelt de faglige og sociale ressourcer godt.
Alle lærerne mødes og ud fra buketterne dannes nye klasser.

De nye klasser udgives via Aula i juni måned inden start efter sommerferien.
Der afholdes besøgsdag på Campusskolen, hvor man møder sin nye klasse - dato følger for 2024.