Kom til Åbent Hus

En ny epoke starter, hvor identitet og ungeliv, drømme og ambitioner kommer til at fylde mere.
I udskolingen mødes man som elev med nye krav og forventninger, og der skal træffes gode valg for det videre uddannelsesliv.

Det er også en epoke, hvor gode venner og trivsel er afgørende for de unges identitetsdannelse og ungdomsliv.
Vi vil rigtig gerne invitere jer til at komme og få et indblik i, hvordan Campusskolen driver skole.
Vi inviterer derfor til åbent hus arrangement på Campusskolen.

Vi holder Åbent Hus i januar måned. Hold øje med hjemmesiden for dato.
På glædeligt gensyn

På Campusskolen ønsker vi at gribe elevernes muligheder

• Her er fokus på din faglige udvikling og de ønsker du har for fremtiden såvel personligt som uddannelsesmæssigt.
  • Du bliver en del af et mangfoldigt og spændende ungdomsmiljø, hvor eleverne her på skolen har italesat ” Her er der plads til alle”
  • Vi har fokus på elevernes trivsel og sociale og personlige udvikling
  • Årgangen bor i den samme bygning gennem hele skolegangen og lærerne arbejder i teams, hvor hver elev har sin egen kontaktlærer
  • Her er mange valgfagsmuligheder
  • Her er et tæt samarbejde med ungdomsuddannelserne så vi sikrer en tryg overgang efter folkeskolen
  • Og har du brug for et ekstra år inden valg af ungdomsuddannelse, står vi klar med et godt og nærværende 10. klassestilbud.

Vi vil glæde os til at præsentere skolen, dens værdier og dagligdag.

Tøv ikke
Hvis I sidder med spørgsmål om eller til Campusskolen, er I velkomne til at skrive til os på mail; Campusskolen@ringsted.dk, så vil vi svare hurtigst muligt.

Er du/dit barn interesseret i opstart på Campusskolens 7.årgang 23/24, men er ikke en af Campusskolens distriktelever, så se hvordan I bliver skrevet op på ventelisten under fanen "Kommende elever" - "Venteliste".
Derudover kan man altid komme til Åbent Hus, hvor det er tidsrummet for andre interesserede