Buskort

Dit barn kan få et buskort hvis:

• Campusskolen er elevens distrikt skole
  • og eleven som 7.-9. klasseelev har mere end 7 km til skole
  • eller som 10. klasseelev har mere end 9 km til skole

Er Campusskolen ikke elevens distriktskole, kan I, såfremt eleven var berettiget til buskort på distriktskolen, få et buskort tildelt med samme antal zoner, som eleven ville havde fået på distriktskolen.

Bor i en anden kommune
Bor du i en anden kommune end Ringsted, skal du gå til den kommune som du bor i, og bede dem om et dokument på, at Campusskolen godt må udstede et buskort - på deres regning.
Dette skal stå i dokumentet, som du kan aflevere på skolens kontor eller sende til campusskolen@ringsted.dk

Hvordan får jeg et buskort?
For at få et buskort, skal eleven henvende sig på skolens kontor. Såfremt eleven er berettiget til et buskort, kan kortet blive bestilt til skole. Når buskortet ankommer vil elev og forældre få besked i aula, så kortet kan afhentes.

Forsvundne/Mistede buskort
Hvis et buskort er blevet væk, skal man henvende sig til skolens kontor.
Eleven/forældrene skal betale 50 kr. til mobilepay 689241 og sende kvittering af overførte til skolens mail.
Skolen skriver til eleven i Aula når det nye kort kan hentes.

Læs mere om regler for buskort i Ringsted kommune her.