Åbent Hus

Åbent hus i Ringsted 10. Klassecenter

Vi indbyder indenfor til Åbent Hus i Ringsted 10. Klassecenter tirsdag den 23. januar 2024 kl.17:00 - 18:50
Vores adresse er Ahorn Alle 48, 4100 Ringsted

Reklame for Åbent Hus på 10. årgang

Til vores Åbent Hus vil vi fortælle om årets gang i 10. klasse, hvor du kan møde lærere og elever og se vores hyggelige lokaler. Vi er beliggende tæt på Ringsted Station og har busholdeplads lige ude foran skolen.
Derfor kan du nemt komme til og fra Campusskolen – sammen med dine klassekammerater.

Du kan blive klogere på vores samarbejde med Midtsjællands Gymnasium, HF og HTX/HHX. Vi bygger bro til vores uddannelsesinstitutioner og derfor vægter vi en god overgang fra vores 10. klasse til videre uddannelse.  Vores samarbejde byder på fagdage, være HF-elev i en uge, undervisning på HTX/HHX.

Lærer peger på elev der har hånden op

På Campusskolen ønsker vi at gribe elevernes muligheder

• Her er fokus på din faglige udvikling og de ønsker du har for fremtiden såvel personligt som uddannelsesmæssigt.
  • Du bliver en del af et mangfoldigt og spændende ungdomsmiljø, hvor eleverne her på skolen har italesat ” Her er der plads til alle”
  • Vi har fokus på elevernes trivsel og sociale og personlige udvikling
  • Årgangen bor i den samme bygning gennem hele skolegangen og lærerne arbejder i teams, hvor hver elev har sin egen kontaktlærer
  • Her er mange valgfagsmuligheder