Søg job

Kære eventuelle ansøger til en stilling på Campusskolen

Vi er rigtig glade for, at du er nået herhen og viser interesse for at arbejde hos os.
Herunder finder du en video, som beskriver, hvilken skole, som vi er.

Du er altid velkommen til at ringe og booke en rundvisning og en snak, når vi har aktive ansøgninger.
Som nyansat på Campusskolen har vi en mentorordning, som sikrer, at du kommer rigtig godt i gang hos os.
Vi er en skole med et godt og spændende ungdomsmiljø, en organisation med velfungerende teamstruktur, hvor teamet er den centrale del af at løfte kerneopgaven, samt en meget kompetent lærerstab med faglige og sociale ambitioner på egne og elevernes vegne. Vi lægger vægt på at skabe et ungdoms- og studiemiljø med høje forventninger til vores elever og hvor eget ansvar for en god skolegang er centrale elementer i arbejdet med kerneopgaven.

Ledige stillinger
Når vi har ledige stillinger lægger de på Ringsted Kommunes job portal, hvor der slås stillinger op.
Du kommer direkte dertil ved at klikke her

Se vores video omkring hvordan det er at være medarbejder på Campusskolen

Her kan du se en video om vores folkeskoler i Ringsted Kommune: