Hvad er Sportslinjen

Velkommen til Sportslinjen på Campusskolen
Sportslinjen er for dig, som er glad for sport, motiveres af fysisk træning og gerne vil have mere af det i din skoletid. Måske dyrker du selv sport på højt niveau og oplever, at det kan være en udfordring at få det passet ind i din skolegang - det kan vi hjælpe dig med.

Sportslinjen på Campusskolen er tilrettelagt i et tæt samarbejde med IKA, som er Ringsted kommunes idrætsakademi.
Sammen med IKA ønsker vi at give dig en skolegang, hvor din sport er en integreret del i skolehverdagen, eller hvor vi kan præsentere dig for sportsgrene på et højt niveau.

På Sportslinjen er det vores mål at skabe et nyt og anderledes skoletilbud, hvor det at dyrke sport på et højt niveau eller have en stor interesse for fysisk træning, viden om kroppens fysik og motivation for sport generelt er gennemgående for din skoledag.
Om du dyrker sport på højt plan eller hvilken sport du dyrker er ikke afgørende.
Det er afgørende at du motiveres af fysisk udfoldelse og læring ved at bruge din krop i sportslige aktiviteter.

Du kan læse mere i vores folder, som findes her i vedhæftningen.

Ansøgning
Hvis du ønsker at gå på Sportslinjen skal du sende os en ansøgning senest d. 1. marts 2024
Du finder ansøgningen ved at klikke på dette link

Hvis der er noget, som er du er i tvivl om, er du velkommen til at kontakte:
Skoleleder Kristina Fischer på krfi@ringsted.dk
leder af IKA Dennis Jensen ika-ringsted@hotmail.com

Vi vil besvare dine spørgsmål bedst muligt.

Sportslinjen på Campusskolen

Shape Created with Sketch.