Venteliste

Venteliste til Campusskolen
Campusskolen er overbygningsskole for Nordbakke-, Valdemar- og Dagmarskolen.
Hvis en elev går på en af disse skoler, giver det automatisk en plads på Campusskolens 7. årgang.

Hvis eleven ikke bor i Campusskolens distrikt, men alligevel ønsker at starte på Campusskolen, har alle mulighed for, at blive skrevet op på ventelisten. Dette gøres ved, at udfylde en blanket til opskrivning på ventelisten (Se dokumentet nederst på denne side). Blanketten skal udfyldes og sendes til Campusskolen via e-boks(Læs hvordan nedenfor)

Send blanket via e-boks
Log ind på www.e-boks.dk via en computer
Tryk på "Skriv ny post"
Tryk på "Vælg modtager" og søg på "Ringsted"
Tryk på pilen til venstre for "Ringsted kommune" find Campusskolen og vælg os som modtager.
Vedhæft blanketten og skriv evt. en kort tekst.
Vi bekræfter modtagelsen via mail når vi behandler jeres blanket.

Svar på ventelisten
Elever som er skrevet op på ventelisten, kan forvente svar i slutningen af foråret(Maj måned).
For at Campusskolen kan fortælle om der er plads til eleverne fra ventelisten, skal klassedannelsesprocessen med distriktskolerne være afsluttet - og vi kan desværre derfor ikke give besked før dette.

Vi kan desværre ikke garantere eller love eleverne på ventelisten en plads på Campusskolen. Men vi vil gøre hvad vi kan, for at få plads til alle.
Sidste skoleår søgte Campusskolen om, at få lov til at danne en ekstra klasse for at få plads til alle. Og dermed blev alle fra ventelisten også optaget.

Forældre til elever på ventelisten vil løbende blive opdateret via mail, og de vil også blive inviteret hvis der afholdes introduktionsaftener på skolen.

Skoleskift i et igangværende skoleår
Hvis dit barn ønsker at flytte skole til Campusskolen i et igangværende skoleår. Bedes I udfylde blanket til ventelisten og sende den til Campusskolen via e-boks.
Ledelsen vil kontakte jer hvis der er plads til optagelse af elever.

Campusskolens venteliste.pdf

Shape Created with Sketch.