Ansøgning om optagelse

Ansøgere til Sportslinjen 2024/2025
Fra august 2024 starter vi Sportslinjen op på Campusskolen på vores 7. årgang.
Du behøver ikke dyrke eliteidræt for at være en del af Sportslinjen, men det er afgørende at du motiveres af sport, kan lide at være fysisk aktiv og gerne vil udvide din horisont indenfor sporten og idrættens verden.

Hvis du ønsker at gå på Sportslinjen skal du sende os en ansøgning senest d. 1. marts 2024
Du finder ansøgningen her på siden - se vores vedhæftning.

Når vi har modtaget ansøgningerne inviteres du til en workshop og en samtale for dine forældre og dig, hvor vi sammen beslutter om dette er det rigtige skoletilbud til dig.

Vi håber, du har lyst til at være en del af vores Sportslinje og glæder os til at modtage din ansøgning.

Se ansøgningen i vedhæftningen - Bemærk, ansøgningen åbner i samme vindue som hjemmesiden.
Ansøgningen er en skrivebar pdf, som fungerer bedst ved at åbne den på computer.
Du kan også printe den ud og udfylde den i hånden.

Ansøgning til Sportslinjen

Shape Created with Sketch.